loading...
مطالب واخبار عمومی
عضویت وخبرنامه ونظرات
سلام به همه بازدیدکنندگان محترم.وقتتون بخیر. لطفاپس خواندن هرمطلب،نظراتتان را بیان کنید. باتشکرمدریت سایت
محمدحسین بازدید : 16 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازیکن ایرانی تیم فوتبال فولام انگلستان با بیان اینکه در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیفتد، گفت: فکر می‌کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت‌ترین و مهمترین دیدار ماست، شانس خوبی برای صعود بدست آوریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان دژاگه در خصوص وضعیتش در تیم فوتبال فولهام، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به هر حال لیگ انگلستان به پایان رسید و به لیگ دسته دوم سقوط کردیم. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم اما با بدشانسی به لیگ دسته دوم انگلیس رفتیم اما فکر می‌کنم فصل بعدی باز هم تیم فولام به لیگ دسته اول بازخواهد گشت

وی درباره زمان کم باقیمانده تا جام جهانی برزیل و رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان در این مدت تاکیدکرد: هنوز یکماه تا جام جهانی فرصت باقی مانده و فرصت به مقدار کافی وجود دارد، از طرفی شناخت خوبی از تمامی بازیکنان تیم دارم و فکر می‌کنم به هماهنگی کامل برسم.

بازیکن ایرانی تیم فوتبال فولام انگلستان در پاسخ به این پرسش که آیا شناختی از بازیکنان خط دفاع تیم‌های هم گروه ایران دارد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: بله در واقع تیمی مانند آرژانتین بازیکنان سرشناسی دارد که همه آنها را می‌شناسند و از سبک بازی آنها شناخت دارند. من هم مانند سایر بازیکنان تیم ملی از آنها شناخت دارم. از بازیکنان تیم نیجریه به غیر از چند نفری که در لیگ‌های انگلیس و آلمان بازی می‌کنند، شناخت کمتری دارم اما در کل تیم خوبی دارند.

وی در خصوص گروه ایران در جام جهانی هم اظهار کرد: فکر می‌کنم هر سه دیدار ما در گروه نه تنها آسان نیست بلکه بسیار سخت است. هم گروه‌های ما تیم‌های خوبی هستند اما در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیافتد. ما هم باید تلاش کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت‌ترین و مهمترین دیدار ما است، شانس خوبی برای صعود بدست آوریم.

دژاگه در پایان در مورد همراهی مردم با تيم ملی افزود: می‌بینیم که برای دیدار تدارکاتی با بلاروس مردم با تمام قلب‌شان اینجا در کنار ما هستند و در کل تماشاگران زیادی تیم ملی ایران را همراهی و تشویق می‌کنند. هر کجای دنیا که تیم ملی ایران به مصاف حریفانش می‌رود، ایرانیان زیادی برای تشویق ما می‌آيند و حمايت خوبی از ما می کنند. امیدواریم تا با کمک و حمایت آنها بازی های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی
لطفادرباره ی مطالب نظردهید.
دعای فرج
نتایج زنده
Start varzesh3.com livescore code
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشماتیم ملی ایران درجام جهانی2014چه نتیجه ای کسب خواهد کرد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 6,198
  • کدهای اختصاصی