loading...
مطالب واخبار عمومی
عضویت وخبرنامه ونظرات
سلام به همه بازدیدکنندگان محترم.وقتتون بخیر. لطفاپس خواندن هرمطلب،نظراتتان را بیان کنید. باتشکرمدریت سایت
محمدحسین بازدید : 7 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)
اسامی 30 بازیکن نهایی جهت معرفی به فیفا برای حضور در مسابقات جام جهانی 2014اعلام شد.

بنا بر اعلام کارلوس کی روش - سرمربی تیم ملی، اسامی 30 بازیکن نهایی معرفی شده به فدراسیون جهانی فوتبال برای مسابقات جام جهانی به شرح زیر است:

سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی (پرسپولیس تهران)، رحمان احمدی، مهدی شریفی، احسان حاج صفی (سپاهان اصفهان)، هاشم بیگ زاده، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری (استقلال تهران)، احمدآل نعمه، علیرضا بیرانوند، رضا نوروزی (نفت تهران)، قاسم حدادی فر، محمدرضا خانزاده (ذوب آهن اصفهان)، کریم انصاری فرد (تراکتورسازی تبریز)، پژمان منتظری (ام صلال)، رضا قوچان نژاد (چارلتون)، سوشا مکانی، بختیار رحمانی (فولاد خوزستان)، جواد نکونام (الکویت)، علیرضا جهانبخش (نایخمن هلند)، اشکان دژاگه (فولهام)، مهرداد بیت آشور (ونکوور)، مسعود شجاعی (لاس پالماس)، دانیال داوری (اینتراخت)، علیرضا حقیقی (اسپرتینگ پرتغال)، سردار آزمون (روبین کازان).

مسابقات فوتبال جام جهانی2014 برزیل از روز 23 خردادماه آغاز می شود که تیم ایران مسابقات خود را روز 26 خرداد و در دیدار با نیجریه شروع می کند.
محمدحسین بازدید : 8 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هنوز یک‌ ماه تا جام جهانی فرصت باقی‌مانده و زمان به مقدار کافی وجود دارد، از طرفی شناخت خوبی از تمامی بازیکنان تیم دارم و فکر می کنم به هماهنگی کامل برسم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک ماه تا شروع جام جهانی وقت باقی است و زمان کافی برای رسیدن به هماهنگی را داریم.

به گزارش ایلنا، اشکان دژاگه در خصوص وضعیت باشگاه فولام گفت: لیگ انگلستان به پایان رسید و به لیگ دسته دوم سقوط کردیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم، اما با بدشانسی به لیگ دسته دوم انگلیس رفتیم. فکر می‌کنم فصل بعدی باز هم تیم فولام به لیگ دسته اول بازخواهد گشت.

دژاگه درباره زمان کم باقی‌مانده تا جام جهانی برزیل و رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان در این مدت گفت: هنوز یک‌ ماه تا جام‌جهانی فرصت باقی مانده و زمان به مقدار کافی وجود دارد، از طرفی شناخت خوبی از تمامی بازیکنان تیم دارم و فکر می‌کنم به هماهنگی کامل برسم.

وی در جواب به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان خط دفاع تیم‌های هم گروه ایران دارد یا خیر گفت: بله در واقع تیمی مانند آرژانتین بازیکنان سرشناسی دارد که همه آنها را می‌شناسند و از سبک بازی آنها شناخت دارند و من هم مانند سایر بازیکنان تیم ملی از آنها شناخت دارم. از بازیکنان تیم نیجریه به غیر از چند نفری که در لیگ‌های انگلیس و آلمان بازی می‌کنند شناخت کمتری دارم اما در کل تیم خوبی دارند.

دژاگه درخصوص گروه ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم هر 3 دیدار ما در گروه نه تنها آسان نیست، بلکه بسیار سخت است. همگروه‌های ما تیم‌های خوبی هستند، اما در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و ما هم باید تلاش کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت‌ترین و مهمترین دیدار ما است شانس خوبی برای صعود به دست آوریم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در پایان در مورد همراهی مردم با تیم ملی خاطرنشان کرد: می‌بینیم برای دیدار دوستانه با بلاروس مردم با تمام قلب‌شان اینجا در کنار ما هستند و در کل تماشاگران زیادی تیم ملی ایران را همراهی و تشویق می‌کنند. هر کجای دنیا که تیم ملی ایران به مصاف حریفانش می‌رود ایرانیان زیادی برای تشویق ما می‌آیند و حمایت خوبی از ما می‌کنند. امیدواریم تا با کمک و حمایت آنها بازی های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم.

محمدحسین بازدید : 16 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازیکن ایرانی تیم فوتبال فولام انگلستان با بیان اینکه در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیفتد، گفت: فکر می‌کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت‌ترین و مهمترین دیدار ماست، شانس خوبی برای صعود بدست آوریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان دژاگه در خصوص وضعیتش در تیم فوتبال فولهام، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به هر حال لیگ انگلستان به پایان رسید و به لیگ دسته دوم سقوط کردیم. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم اما با بدشانسی به لیگ دسته دوم انگلیس رفتیم اما فکر می‌کنم فصل بعدی باز هم تیم فولام به لیگ دسته اول بازخواهد گشت

وی درباره زمان کم باقیمانده تا جام جهانی برزیل و رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان در این مدت تاکیدکرد: هنوز یکماه تا جام جهانی فرصت باقی مانده و فرصت به مقدار کافی وجود دارد، از طرفی شناخت خوبی از تمامی بازیکنان تیم دارم و فکر می‌کنم به هماهنگی کامل برسم.

بازیکن ایرانی تیم فوتبال فولام انگلستان در پاسخ به این پرسش که آیا شناختی از بازیکنان خط دفاع تیم‌های هم گروه ایران دارد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: بله در واقع تیمی مانند آرژانتین بازیکنان سرشناسی دارد که همه آنها را می‌شناسند و از سبک بازی آنها شناخت دارند. من هم مانند سایر بازیکنان تیم ملی از آنها شناخت دارم. از بازیکنان تیم نیجریه به غیر از چند نفری که در لیگ‌های انگلیس و آلمان بازی می‌کنند، شناخت کمتری دارم اما در کل تیم خوبی دارند.

وی در خصوص گروه ایران در جام جهانی هم اظهار کرد: فکر می‌کنم هر سه دیدار ما در گروه نه تنها آسان نیست بلکه بسیار سخت است. هم گروه‌های ما تیم‌های خوبی هستند اما در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیافتد. ما هم باید تلاش کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت‌ترین و مهمترین دیدار ما است، شانس خوبی برای صعود بدست آوریم.

دژاگه در پایان در مورد همراهی مردم با تيم ملی افزود: می‌بینیم که برای دیدار تدارکاتی با بلاروس مردم با تمام قلب‌شان اینجا در کنار ما هستند و در کل تماشاگران زیادی تیم ملی ایران را همراهی و تشویق می‌کنند. هر کجای دنیا که تیم ملی ایران به مصاف حریفانش می‌رود، ایرانیان زیادی برای تشویق ما می‌آيند و حمايت خوبی از ما می کنند. امیدواریم تا با کمک و حمایت آنها بازی های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم.

محمدحسین بازدید : 15 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گروه A

کشور بازی امتیاز
برزیلبرزیل ۳ ۰
مکزیک مکزیک ۳ ۰
کامرون کامرون ۳ ۰
کروواسی کروواسی ۳ ۰

گروه B

کشور بازی امتیاز
استرالیااسترالیا ۳ ۰
اسپانیا اسپانیا ۳ ۰
شیلی شیلی ۳ ۰
هلند هلند ۳ ۰

گروه C

کشور بازی امتیاز
ساحل عاجساحل عاج ۳ ۰
ژاپن ژاپن ۳ ۰
کلمبیا کلمبیا ۳ ۰
یونان یونان ۳ ۰

گروه D

کشور بازی امتیاز
اروگوئهاروگوئه ۳ ۰
انگلیس انگلیس ۳ ۰
ایتالیا ایتالیا ۳ ۰
کاستاریکا کاستاریکا ۳ ۰

گروه E

کشور بازی امتیاز
اکوادوراکوادور ۳ ۰
سوئیس سوئیس ۳ ۰
فرانسه فرانسه ۳ ۰
هندوراس هندوراس ۳ ۰

گروه F

کشور بازی امتیاز
آرژانتینآرژانتین ۳ ۰
ایران ایران ۳ ۰
بوسنی و هرزگوین بوسنی و هرزگوین ۳ ۰
نیجریه نیجریه ۳ ۰

گروه G

کشور بازی امتیاز
آلمانآلمان ۳ ۰
آمریکا آمریکا ۳ ۰
غنا غنا ۳ ۰
پرتغال پرتغال ۳ ۰

گروه H

کشور بازی امتیاز
الجزایرالجزایر ۳ ۰
بلژیک بلژیک ۳ ۰
روسیه روسیه ۳ ۰
کره جنوبی کره جنوبی ۳ ۰
محمدحسین بازدید : 19 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خواص درمانی گوجه‌ سبز

 


فصل بهار با نوبرانه‌های گوجه ‌سبز همراه است. متخصصان تغذیه بر این عقیده‌اند كه گوجه سبز افزون بر طعم خوشمزه، ارزش غذایی هم دارد.



فصل بهار با نوبرانه‌های گوجه ‌سبز همراه است، گرچه قیمت آن گران است اما متخصصان تغذیه بر این عقیده‌اند كه گوجه سبز افزون بر طعم خوشمزه، ارزش غذایی هم دارد. گوجه‌سبز به صورت تازه و پخته درخورش‌ها مصرف می‌شود.


این میوه غنی از ویتامین C، اسید‌مالیك و اسید سیتریك است، اما توجه داشته باشید مصرف زیاده از حد گوجه سبز باعث نفخ معده می‌شود.

 

 

ارزش غذایی 100 گرم گوجه سبز:


كربوهیدرات 8.51 گرم، چربی 2.84 گرم، پروتئین 1.6 گرم، فیبر خام 0.5 درصد.

 

با مصرف 100گرم گوجه سبز، 5 درصد ویتامین آ، 2.1 درصد ویتامین ب 1 (تیامین)، 1.9 درصد ویتامین ب 2(ریبوفلاوین)، 2.8 درصد نیاسین، 13 درصد ویتامین ث، 5.1‌ درصد كلسیم، 2.2 درصدفسفر، 5 درصدآهن و 3.6 درصد پتاسیم مورد نیاز در روز تامین می‌شود.

 

برخی گیاه شناسان معتقدند مصرف گوجه‌سبز برای بهبود طعم دهان مفید است. از خواص دیگر این میوه، خاصیت مسهلی آن است كه بخوبی شناخته شده است. همچنین اثرات منحصر به فرد آن شامل كاهش فشارخون ‌و چربی خون، حذف رسوبات از خون و تنظیم عملكرد معده‌ای - روده‌ای است.

 

گوجه سبز باعث تعادل اسید و باز در جریان خون می‌شود، از این رو می‌تواند در درمان حالت اسیدی خون مفید باشد. این میوه اثرات قابل‌توجهی در جلوگیری از بیماری‌هایی مانند چربی خون بالا، پیری سلول وسرطان دارد. اسید بنزوئیك، تركیبی است كه خاصیت ضد میكروبی دارد. این ماده به طور طبیعی در گوجه سبز وجود دارد.

 

همچنین، بعضی از تحقیقات بیانگر خاصیت ضدقارچی و ضدباكتریایی این میوه هستند. مطالعات نشان می‌دهد كه این میوه می‌تواند در درمان تومورها موثر باشد. همچنین به‌دلیل وجود اسید اسكوربیك (ویتامین ث‌)، برای افراد مبتلا به نقرس توصیه می‌شود.

 


منبع: jamejamonline.ir

محمدحسین بازدید : 9 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خواص پرتقال

نحوه استفاده پرتقال : خوراکی

 

 

خواص پرتقال : پرتقال Orange

 

 

نام علمی پرتقال: Citrus sinensis

 

 

گياه شناسي :

 

 

پرتقال درخت كوچكي است داراي برگهاي سبز و گلهاي سفيد پوست پرتقال نارنجي رنگ ، كمي ناصاف و میوه آن بسته به انواع مختلف شيرين و ترش ، زرد رنگ و يا قرمز مي باشد .

 

 

پرتقال يكي از قديمي ترين ميوه هايي است كه بشر از آن استفاده مي كرده است و در حدود 500 سال قبل از ميلاد مسيح كنفوسيوس از آن نام برده است .

 

 

در حال حاضر بيشتر از 200 نوع پرتقال در آمريكا كشت مي شود و آمريكا نصف كل محصول پرتقال دنيا را توليد مي كند .

 

 

پرتقال اوليه ، كوچك ، تلخ و پر از هسته بوده است كه در اثر تربيت مهندسي ژنتيكي و همچنين انتخاب نوع بهتر و كود كافي درشت تر و شيرين تر شده است .

 

 

پرتقال ابتدا از چين به هندوستان برده شده و سپس از آنجا به نقاط ديگردنيا راه يافت .

 

 

خواص داروئي پرتقال :

 

 

خواص داروئی پرتقال

 


موسسه مبارزه با بيماري سرطان آمريكا چندين سال پيش در اثر مطالعات زياد دريافت كه علت اينكه سرطان معده در آمريكا كمتر از نقاط ديگر است اين است كه مردم آمريكا در تمام مدت سال پرتقال مصرف مي كنند . البته شايد علت آن وجود ويتامين C در پرتقال است .

 

 

1)دانشمندان سوئدي كشف كرده اندكه خوردن پرتقال ازسرطان لوزالمعده جلوگيري مي كند .

 

 

2)خوردن پرتقال كلسترول را پائين مي آورد .

 

 

3)پوست سفيد پرتقال و ورقه هاي نازك بين قسمت هاي داخل پرتقال بهترين دارو براي كاهش كلسترول خون است .

 

 

4)اسانس پرتقال ضد عفونت هاي ميكربي است .

 

 

5)پرتقال مقوي معده و ضد گاز معده است .

 

 

6)پرتقال ضد سم ، ادرار آور و نرم كننده سينه و ضد استفراغ است .

 

 

7)جوشانده برگهاي پرتقال براي شست وشوي ورم ها و كاهش درد مفيد است .

 

 

8)خوردن پرتقال ضد اسپاسم و آرام بخش است .

 

 

9)اسانس پرتقال را براي ضد عفوني كردن بكار مي برند .

 

 

10)پرتقال خون را تميز مي كند .

 

 

11)براي برطرف كرده چين و چروك صورت وشادابي آن قسمت خوراكي پرتقال را روي صورت بماليد و بعد از 15 دقيقه با آب بشوئيد .

 

 

12)از پرتقال براي كم كردن وزن مي توانيد استفاده كنيد . طرز استفاده بدين صورت است كه يك عدد پرتقال و 3 عدد ليموترش را پوست كنده و به قطعات كوچك تقسيم كنيد بعد آنرا داخل ديگي ريخته و بان نيم ليتر آب اضافه كنيد و بمدت 10 دقيقه بجوشانيد . سپس سه قاشق عسل به آن اضافه كرده و مجددا بمدت 5 دقيقه بجوشانيد و آنرا صاف كنيد . از اين شربت 3فنجان در روز بنوشيد . تا وزن شما بمقدر ايده آل در آيد .

 

 

13)پرتقال گرچه اسيدي است ولي خاصي قليايي به بدن مي دهد و براي كسانيكه گوشت زياد مصرف مي كنند و بدنشان اسيدي شده است مفيد است .

 

 

14)براي استفاده بيشتر از مواد غذاي پرتقال بهتر است كه پوست زردرنگ آنرا بگيريد و با پوست سفيد و پره هاي داخل آن بخوريد زيرا در پوست سفيد آن مواد معدني زيادي وجود دارد كه اثر اسيد موجود در پرتقال را خنثي مي كند .

 

 

15)خواص گفته شده فقط منحصربه پرتقال رسيده مي باشد و آب پرتقال موجود در فروشگاهها و سوپر ماركت ها اين خواص را ندارند .

 

 

 

خواص داروئی میوه پرتقال

 

محمدحسین بازدید : 16 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گیاهی است که به حالات خودرو در جنگلها و اراضی غیر مزروع می روید و از ارتفاع آن تا شصت سانتی متر میرسد. ریشه های آبدار و سفید رنگی دارد و ساقه آن استوانه ای شکل وراست است. برگهای آن بزرگ و دارای دم برگ است و گلهای ان به رنگ گلی مایل به بنفش و دارای خصوص تیره است این گلها پس از خشک شدن به رنگ آبی در می آیند در کاشان به این گیاه مولجه می گویند.

 

خواص درمانی:

پنیرک حاوی موسیلاژ( لعاب نباتی) و ویتامین های a , b , c است از برگ و گل این گیاه در طب استفاده می شود پنیرک ضد سرفه و مرهم سینه است خاصیت مسهلی و نرم کننده دارد دم کرده آن برای کسانی که دچار یبوست و دارای معده و روده های تنبلی هستند توصیه می شود.

 

جوشانده آن باری عفونتهای مثانه و اسهال خونی و سرفه های شدید مفید و موثر است. برگ و ریشه پنیرک را اگر به شکل ضماد در آورید و روی دمل و یا کورک بگذارید فورا سر باز می کند چون خاصیت مسهلی دارد و برای ورم مجاری گوارش و ادرار مفید است.

نظرسنجی
لطفادرباره ی مطالب نظردهید.
دعای فرج
نتایج زنده
Start varzesh3.com livescore code

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشماتیم ملی ایران درجام جهانی2014چه نتیجه ای کسب خواهد کرد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 6,162
  • کدهای اختصاصی